Power Bird

Nosta asiakaskokemuksesi uusiin korkeuksiin

Huolehdi strategisesti tärkeimmästä kilpailuedustasi. Valmennuksemme avulla onnistut asiakaskohtaamisissa ja rakennat asiakaskokemuksen, joka näkyy sekä välittömänä että pitkän tähtäimen menestyksenä.
Ratkaisut asiakaspalveluun

Asiakaspalvelun kehittäminen & sparraus

Asiakaskokemus on kokonaisuus, joka rakentuu kaikkien kohtaamisten, viestien, tunteiden ja mielikuvien summasta. Rakennusmateriaaleina toimivat myös organisaation uniikki kulttuuri, arvot ja tapa toimia asiakkaan eduksi. Menestyvät yritykset päivittävät vuorovaikutustaitojaan ja havainnoivat kontaktipisteitä systemaattisesti ja jatkuvasti.


Valmennuksiemme avulla saat työkaluja, jotka auttavat sinua erottautumaan kilpailijoistasi erinomaisella asiakaskokemalla ja arjen johtamisella. Kartoitamme organisaatiosi nykytilanteen, tunnistamme asiakaskohtaamispisteet ja nimeämme ne. Tämän jälkeen avaamme toimintamallit ja ryhdymme rakentamaan tarkasti tavoitteisiinne vastaavaa asiakaspolkua.


Autamme kehittämään asiakaspalvelua ja -kokemusta sekä yksilö- että ryhmävalmennuksissa. Aihealueet voidaan valita tarpeidenne mukaan ja sparraustuokiot onnistuvat niin läsnäkoulutuksina kuin etäyhteyden välityksellä.

Valmennusteemoja ja -kokonaisuuksia

Asiakkaan ostopolun mallinnus

  • sisäinen ja ulkoinen viestintä

Asiakaskokema­tutkimus

  • ostoprosessin ja jatkuvan palvelun eri vaiheissa

Kohtaamis­valmennukset ja viestintä arjessa

  • kohtaamisten rakentaminen ja harjoittelu

Haastavat tilanteet ja niiden kääntäminen voitoksi

  • esimerkiksi reklamaatiot ja hinnan­korotukset

Lisäarvon ja -myynnin rakentaminen valmennusten avulla

  • asiakkuuksien rikastaminen

Yhdessä on voimasanani

Vahvinkin meistä tarvitsee joskus kannustajaa ja suunnannäyttäjää. Kaikkiin palveluihini kuuluu lähiapu ja itsensä johtamisen taidot. Rakentavan palautteen saaminen ja antaminen on yksilön ja yhteisön kehittymisen edellytys. Kun saan ihmiset löytämään vahvuutensa ja onnistumaan, koen onnistuneeni itsekin.

Share by: