Asiakaskokemus on kokonaisuus, joka rakentuu kaikkien kohtaamisten, viestien, tunteiden ja mielikuvien summasta. Rakennusmateriaaleina toimivat myös organisaation uniikki kulttuuri, arvot ja tapa toimia asiakkaan eduksi. Menestyvät yritykset päivittävät vuorovaikutustaitojaan ja havainnoivat kontaktipisteitä systemaattisesti ja jatkuvasti.
Valmennuksiemme avulla saat työkaluja, jotka auttavat sinua erottautumaan kilpailijoistasi erinomaisella asiakaskokemalla ja arjen johtamisella. Kartoitamme organisaatiosi nykytilanteen, tunnistamme asiakaskohtaamispisteet ja nimeämme ne. Tämän jälkeen avaamme toimintamallit ja ryhdymme rakentamaan tarkasti tavoitteisiinne vastaavaa asiakaspolkua.
Autamme kehittämään asiakaspalvelua ja -kokemusta sekä yksilö- että ryhmävalmennuksissa. Aihealueet voidaan valita tarpeidenne mukaan ja sparraustuokiot onnistuvat niin läsnäkoulutuksina kuin etäyhteyden välityksellä.
Asiakkaan ostopolun mallinnus
Asiakaskokematutkimus
Kohtaamisvalmennukset ja viestintä arjessa
Haastavat tilanteet ja niiden kääntäminen voitoksi
Lisäarvon ja -myynnin rakentaminen valmennusten avulla
Vahvinkin meistä tarvitsee joskus kannustajaa ja suunnannäyttäjää. Kaikkiin palveluihini kuuluu lähiapu ja itsensä johtamisen taidot. Rakentavan palautteen saaminen ja antaminen on yksilön ja yhteisön kehittymisen edellytys. Kun saan ihmiset löytämään vahvuutensa ja onnistumaan, koen onnistuneeni itsekin.