Myynnin sparreissa ja valmennuksissa pureudutaan systemaattisesti myyntimenestykseen vaikuttaviin tekijöihin tarkan tilannekartoituksen ja osaamistestien pohjilta. Valmennusten aiheena on esimerkiksi ratkaisumyynti prospektoinnista jatkuviin asiakkuuksiin, myynnin työkalujen hyödyntäminen ja arjen johtaminen. Sparraten asetetaan innostavat tavoitteet ja seurataan niiden toteutumista systemaattisesti.
Rakkaudesta lajiin. Rakkaudesta myyntiin.
Ihmiset haluavat tulla kuulluksi ja ymmärretyksi. He haluavat kokea, että heistä välitetään ja heidän työtään arvostetaan. Tämä koskee meitä kaikkia, niin asiakkaita kuin myyjiäkin.
Vuosikymmenten valmentajaura ovat näyttänyt kerta toisensa jälkeen, että niin huippu-urheilijoilla kuin kokeneilla ja menestyneillä myyjillä ja johtajillakin on kuoppansa. Niin aloittejat kuin huiputkin kaipaavat rohkaisevaa ammattilaista ja innostavaa sparrikaveria arkeen.
Yksilö- ja tiimivalmennuksissa kartoitetaan yksilön osaaminen, kirkastetaan tavoitteet ja valitaan toimintamallit tukemaan jokapäiväistä tekemistä. Valmennusten ohessa rakentuu ja rikastuu myös yhteinen pelikirja. Pelikirjaan kootaan parhaat oivallukset, arjen käytännöt ja yhteinen tapa toimia - best practices. Pelikirja toimii johtotähtenä niin kuopissa kuin apuna ja tukena arjessa. Se on oiva työkalu uusien osaajien perehdytykseen ja jatkuvan oppimisen matkalle.
Tahtotila
Mitä haluamme olla ja minne olemme menossa
Prospektointi
Ketkä ovat potentiaalisia asiakkaitamme ja kuinka heidät tavoitamme
Kontaktointi
Asiakkaiden kontaktointi eri kanavissa
Valmistautuminen
Neuvottelun avaaminen verkossa ja läsnä
Kartoitus
Asiakkaan liiketoiminnan ja nykytilan ymmärtäminen
Tärkeät asiat
Asiakkaalle tärkeiden asioiden, tarpeiden ja tavoitteiden kiteyttäminen
Ratkaisu
Ratkaisun rakennus, esitys ja hyödyt
Sopimus
Kaupan päättäminen ja jatkon sopiminen
Asiakkuuden hoito
Yhteistyön aloitus, kumppanuus, asiakkuuden rikastaminen
Vahvinkin meistä tarvitsee joskus kannustajaa ja suunnannäyttäjää. Kaikkiin palveluihini kuuluu lähiapu ja itsensä johtamisen taidot. Rakentavan palautteen saaminen ja antaminen on yksilön ja yhteisön kehittymisen edellytys. Kun saan ihmiset löytämään vahvuutensa ja onnistumaan, koen onnistuneeni itsekin.