Intohimona onnistuminen

Vahvinkin meistä tarvitsee joskus kannustajaa tai suunnannäyttäjää. Valmennuksemme ja sparrauksemme auttavat sinua onnistumaan liiketoimintasi arjessa aina myynnistä taloushallintoon ja asiakaspalvelusta kasvun rakentamiseen.
Palvelut johdolle

Talouden & johtamisen sparrit

Liiketoiminnan johtaminen vaatii monenlaista osaamista. Yhdessä asiat sujuvat helpommin. Asiantuntijamme ja valmentajamme jakavat kanssasi vuosien kokemuksensa ja tietotaitonsa menestyksen rakentamisessa. Kumppaninamme pääset hyötymään osaamisestamme, verkostoistamme ja parhaista käytännöistä niin Suomesta kuin maailmalta.


Rakennamme johdon sparrit aina tarkasti liiketoimintasi nykytilan ja tulevaisuuden vision pohjalta. Voimme olla apunasi muun muassa myynnin rakentamisessa, rekrytoinneissa, taloushallinnon prosesseissa tai strategian jalkauttamisessa. Sparrien kesto vaihtelee muutamien viikkojen toimeksiannoista jatkuviin kumppanuuksiin.

Sparraaja. Valmentaja. Kumppani.

Myynnin rakentaminen

  • Voittavan joukkueen rakentaminen 
  • Tarpeet ja tehtäväkuvaus
  • Tavoitteet koeajalle ja koeajan jälkeen
  • Onboarding-suunnitelmat
  • Palkkiomallit
  • Myynnin johtamiskäytännöt ja seuranta
  • Mentorimalli ja käytännöt
  • Sopimusasiat

Rekrytoinnin tuki

Onboarding - 5 kuukauden malli

  • Perehdytyksen ja oppimisen seuranta, viikoittaiset sparrihetket
  • Työharjoitteet ja yhteiskäynnit
  • Myynnin vuosikellon ja playbookin mukaiset kuukausivalmennukset
  • Kuukauden kuulumiset
  • Myyntiprosessin ja pelikirjan täydennykset
  • Sparrit järjestelmien käyttöön, raportointiin ja automaatioihin
  • Myynnin ja markkinoinnin vuosikellot
  • Kartoitustapaamiset ja -materiaalit
  • Ratkaisuehdotustapaamiset ja -materiaalit
  • Sopimuskäytännöt ja prosessi asiakkaiden kanssa
  • Välipeli- ja -viestit
  • Kampanjat
  • Myyntiprosessin kehittäminen
  • Kapulanvaihtoprosessi myynnistä tuotantoon

Myynnin johtaminen sparrina tai ulkoistettuna palveluna

  • Strategian jalkautussuunnitelmat ja jalkauttaminen
  • Myynnin tavoitteet, mittarit, resursointi, palkitseminen ja johtamiskäytännöt
  • Laadukkaat kohtaamiset arjessa
  • Sparrikulttuuri – miten annan ja vastaanotan palautetta
  • Työharjoitteet
  • Viikkopalaverit
  • Kuukauden kuulumiset
  • Yhteiset pelisäännöt
  • Myyntijohtajan haastavat tilanteet
  • Myynnin ja markkinoinnin vuosikello valmennusten kera (suunta, määrä, laatu)

Taloushallinnon prosessit ja seuranta

  • Ostoprosessin mallinnus ja automatisointi
  • Myyntiprosessin ja laskutuksen mallinnus ja automatisointi
  • Palkka- ja palkkioprosessin mallinnus ja tehostaminen
  • Yrityksen tärkeimmät luvut ja mittarit

Strategian jalkautus ja toiminta­suunnitelmat